Subject: RE: Päring seoses Rapla ja Pärnu maakondade maavarade teemaplaneeringu koostamisega
From: Caspar Rüütel <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Feb 2025 02:26:36 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Agnes!

Saadan teile materjalid. Lisan kaasa ka mõne uuringuloa taotluse, mille
puhul soovime peagi uuringuloani jõuda!

1.	Iira uuringuruumi taotletav uuringuruumi piir
2.	Lellapere geoloogiline uuring ja karjääri taotletava mäeeraldise
digitaalne piir
3.	Rüütja geoloogilise uuringu aruanne ja digitaalne Rüütja ja Rüütja
III liivakarjääri mäeeraldise digitaalne piir
4.	Rinnaku II geoloogiline uuring ja karjääri mäeeraldise digitaalne
piir
5.	Rinnaku III geoloogiline uuring ja karjääri taotletava mäeeraldise
digitaalne piir
6.	Kilksama geoloogiline uuring ja mäeeraldise digitaalne piir
7.	Reiu-Liiva geoloogiline uuring ja Reiu-Liiva ja Reiu-Liiva II
karjääri taotletava mäeeraldise digitaalne piir
8.	Rabaküla geoloogiline uuring ja taotletava mäeeraldise digitaalne
piir
9.	Nepste VII geoloogiline uuring ja taotletava mäeeraldise
digitaalne piir
10.	Ristiküla uuringuruumi taotletav uuringuruumi piir

Lugupidamisega,

Caspar Rüütel

Juhatuse liige

Marina Minerals OÜ

Jalgpalli 21, Tallinn 11312, Estonia

M +372 5698 7373

E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Agnes Lihtsa - MKM < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, February 6, 2025 5:13 PM
To: Caspar Rüütel < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Päring seoses Rapla ja Pärnu maakondade maavarade
teemaplaneeringu koostamisega

Tere!

Majandus-ja Kommunikatsiooniministeerium korraldab Rapla ja Pärnu
maakondade maavarade teemaplaneeringu koostamist. Planeeringu eesmärk on
tagada antud piirkondades ehitusmaavarade kättesaadavuse varustuskindlus
kuni aastani 2050. Selle saavutamiseks näeb planeerimismetoodika ette
olemasoleva avaliku geoloogilise informatsiooni võrdlemist,  mistahes
kaevandamist välistavate piirangutega. Kuivõrd mõlema maakonna kohta
paralleelselt planeerimisprotsessiga geoloogiline informatsioon täpsustub,
siis soovime juba töö algfaasis kaasata tõenäoliselt tulevikus
andmebaasidesse lisanduva info, et sellega aegsasti arvestada ja tagada
kvaliteetsem tulemus.

Pöördume teie poole kuivõrd teiega seotud ettevõttele kuulub Rapla või
Pärnu maakonnas üks või mitu geoloogilise uuringu luba. Juhul kui te olete
geoloogliste töödega alustanud ja teile on teada uuringuruumis paikneva
maavara nõuetele vastava materjali paksus, kvaliteet ja levik, siis palume
sellised andmed võimalusel meile esitada, et saaksime neid andmeid
kasutada planeeringu koostamisel.

Uuringuruumis asuva, hinnanguliselt, maavara nõuetele vastava materjali
leviala piire soovime GIS või CAD platvormidele sobivas töödeldavas
formaadis (.tab, .shp, .dgn, dwg, dxf jne). Muud andmed võib esitada tabel
formaadis.

Juhul kui käesolevaks hetkeks olete geoloogilised tööd lõpetanud, see
tähendab, et andmed on esitatud Geoloogiafondile või tööd on lõpetatud
perspektiivi puudumise tõttu, palume ka sellest märku anda.

Ette tänades

Lugupidamisega

	Agnes Lihtsa
nõunik
Ruumilise planeerimise osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
58190538  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn